Van Goede Voornemens - Naar Goede Gewoontes 


Denk eens terug aan je goede voornemens van vorig jaar. Wat waren ze?

  • Wilde je leuker werk?
  • Gelukkiger zijn?
  • Minders stress ervaren?
  • Meer sporten?
  • Gezonder eten?
  • Meer zelfvertrouwen?

En wat is er concreet van uitgekomen? Om teleurstelling te voorkomen, besluit je vervolgens te stoppen met het maken van goede voornemens.

Daarom zeggen wij: stop met goede voornemens en begin met goede gewoontes! Wij geloven dat 'iets bereiken' gaat over dingen DOEN. Acties die jou dichter bij je wens of verlangen brengen. Een voornemen alleen is niet genoeg en afwachten tot het vanzelf komt ook niet. Zonder actie verandert er namelijk niets! 

Vergeet goede voornemens, het is tijd om je gewoontes onder de loep te nemen:

  • Je bent namelijk niet te druk, je hebt gewoontes die ervoor zorgen dat je het druk hebt.
  • Je bent niet onzeker, je hebt een gewoonte tot het hebben van onzekere gedachtes.  
  • Je bent niet doelloos, je hebt niet de gewoonte om intenties te stellen.

 

In 4 weken tijd leren we je korte, praktische gewoontes aan die je helpen om beter te focussen, te prioriteren, jezelf aan te sporen tot actie.

Schrijf je hieronder gratis in voor onze challenge.